۳۰ روز تا تبدیل شدن به یک ثروتمند

۳۰ روز تا تبدیل شدن به یک ثروتمند

اگر این ۳۰ روز را با این فرمول جلو بروید، شما یک پولدار خواهید بود

  • ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
  • اجتماعی
  • ۷۱۳

تنها ۳۰ روز تا پولدار شدن گام اول را بردار

اگر یک میکروفون را بردارید و به میان مردم و خصوصا قشر جوان بروید و از آنها در مورد آرزوهایشان پرسش کنید، نمی گوییم ۱۰۰ درصد ، اما بالغ ۹۰ درصد آنان، یا خود ثروت را میخواهند یا به گونه ای ارتباط با ثروت و پول دارد. چراکه معتقد هستند. هرچه که بخواهی دارویش پول است و شخص پولدار عملا نیاز های خود را تا حدود زیادی رفع می کند. البته بیراه هم نمی گویند، زیرا دیده اند که متاسفانه، هر که دارای ثروت و متمول است از اعتبار و عزت و کلاس بالاتری هم برخوردار است. و حرف هایش را به عنوان یک فرمول ثبت ضبط می کنند حتی اگر درست نباشد و نیاز های مادی دیگر برای او تعریف نشده است. و عکس آن نیز صادق است.

 

 هم اکنون و در روز اول، زمان معجزه است

آيا تا كنون اين جوك قديمي را شنيده ايد كه: «براي عوض كردن يك چراغ لامپ سوخته به چند دكتر تا متخصص نياز هست؟ جواب اين است كه: «فقط به يك نفر نياز است، اما (مسئله تعداد افراد نيست بلكه) مسئله اين است كه لامپ سوخته واقعاً بايد تعويض گردد »! 

اين جوك ممكن است يك جوك بي معني قديمي باشد، اما واقعاً با خردمندي خاصي آميخته شده است.  تا زماني كه شما حقيقتاً براي تغيير آماده نشده باشيد، و تا زماني كه كاملاً از وضعيت موجود خود خسته نشده باشيد، هيچگونه تلاشي شامل كمك به خود، درمان توسط متخصص، و يا مثبت نگري موثر نخواهد بود. اكنون شما راهنمايي را در خصوص يك روش نوين براي تفكر راجع به زندگي خود در اختيار داريد: يعني روشي براي تفكر كه بر روي دوايده ي توانايي شما براي رشد و توانايي ذهن 
شما براي پذيرش حق طبيعيتان براي كمال انساني تأكيد دارد. 

تاكنون، به هر دليلي، شما خود را براي لذت بردن از زندگي محدود كردهايد. الان زماني است كه گذشته خود را رها كنيد. در طول 30 روز آينده، به كمك هم گرد و غبارهاي رواني را از ذهن شما پاك كرده و آن ها را مانند زباله هاي ديروز بيرون مياندازيم. بهانه هاي بسياري براي پذيرش امنيت در زندگي شما وجود دارد، حتي اگر آن امنيت محدود و يا آزاردهنده باشد، اما اگر كلماتي را كه در اين دروس آمده بخوانيد، قطعاً براي انجام اقدامات لازم جهت ايجاد تغيير مثبت در زندگيتان آماده ميشويد. 

 

تغییر به چه صورت انجام می گیرد؟ 

تنها يك روش براي تغيير وجود دارد. بايد راجع به اين مطلب تصميم بگيريد كه ادامه زندگيتان به روشي شبيه گذشته موجب بروز درد و رنج بيشتري ميگردد نسبت به زماني كه تصميم ميگيريد تلاش لازم را براي تغيير زندگيتان بكنيد. شما به خوبي ميدانيد كه تكرار الگوهاي محدود كننده ي گذشته زندگيتان تنها باعث عدم رضايت شما ميشود. به همين دليل است كه شما بايد اين دروس را مطالعه كنيد. حالا براي شروع يك زندگي تازه آماده هستيد. همانگونه كه گفته ميشود، امروز اولين روز شروع باقي عمر شماست و شما ميتوانيد مسير زندگيتان را انتخاب كنيد. امروز، شما رشد را به جاي ركود در زندگيتان انتخاب ميكنيد. 

اين مسئله ديگر به شما مربوط ميشود، شما بايد تصميم به تغيير بگيريد. بايد تغيير را انتخاب كنيد. بايد بفهميد كه در اين لحظه، قدرت تغيير مسير زندگيتان را داريد. پس اين فرصت را براي انتخاب رشد، شادي و رفاه شكار نماييد. شما بايد امروز آغاز كنيد. به اين لحظه قدم بگذاريد. گذشته ها، گذشته است و آينده يك رؤيا است. تنها در اين لحظه حال است كه شما ميتوانيد اقدامي براي تغيير انجام دهيد. پس هم اكنون انجامش دهيد! 

 

 فقط ۵ دقیقه برای درک وقت است

اين لحظه از زمان، نقطه قدرت من است. گذشته تمام شده و آينده نيز هنوز نيامده است. تنها در اين لحظه حال است كه من ميتوانم اقدامي براي تغيير زندگي ام انجام دهم. اين لحظه حال، نقطه قدرت من است. درست اكنون، من انتخاب ميكنم تا هر اقدام لازم را براي تغيير زندگي ام انجام دهم.  

 

اقدام کردن را استارت بزنید 

اقدام عملي امروز واقعاً انجام شده است. با شروع اين برنامه، شما مسير زندگيتان را تغيير دادهايد. به خاطر داشته باشيد كه جملات تأكيدي بالا را در دفترچه ي يادداشت خود بنويسيد و در صورت امكان آن را بلند تكرار كنيد. هر روز، بايد 5 دقيقه از زمانتان را به صورت فشرده و بدون وقفه براي تمركز بر رويايده آن روز صرف كنيد. امروز، 5 دقيقه ديگر را نيز براي احساس تغيير مثبتي كه الان به زندگيتان وارد كرده ايد، زمان صرف كنيد. 

 
 «براي تغيير يك زندگي: فوراً شروع كنيد. آن را شعله ور سازيد و استثنائي قائل نشويد ».  

 

با سامانه جاب اینفو ( job info ) شغل خود را با هزینه کمتر از یک پیترا برای یک سال تبلیغ کنید

 خیلی ها دنبال شما می گردند!  دیده شوید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه اجتماعی

آمارهایی از میزان تحصیلات  زنان

آمارهایی از میزان تحصیلات زنان

سهم زنان در مقطع کارشناسی تا دکتری

رتبه جهانی دانشگاه های ایرانی

رتبه جهانی دانشگاه های ایرانی

رشته ها و دانشگاه‌های ایران در کجای رتبه‌بندی‌ تایمز هایر اجوکیشن قرار دارند؟

سونامی و تب مدرک‌گرایی در ایران

سونامی و تب مدرک‌گرایی در ایران

ایران بیشترین تعداد مراکز آموزش عالی در دنیا را نسبت به جمعیت خود دارد

چگونه باهوش تر شویم

چگونه باهوش تر شویم

با یک سری عادات روزانه در طی مدتی هوش خود را افزایش دهید.

زبان را در 33 روز فرا بگیرید

زبان را در ۳۳ روز فرا بگیرید

آموزش زبان با معلم یا بدون معلم، مسأله این است

پیش بینی طول عمر از روی شخصیت

پیش بینی طول عمر از روی شخصیت

طول عمر نوجوانان را می‌توان از روی شخصیت آنها پیش‌بینی کرد

بهترین مدل موی بانوان

بهترین مدل موی بانوان

چه مدل مویی به برای شما بهترین گزینه می باشد؟

تصادف با اتومبیل های چند صد میلیونی و راهکارها

تصادف با اتومبیل های چند صد میلیونی و راهکارها

همه چیز درباره قانون جدید تصادف با خودروهای لوکس

موش‌ها جوانتر از انسان ها

موش‌ها جوانتر از انسان ها

آیا روزه داری ادواری روند پیری را کند و روند لاغری را سریع‌تر می‌کند ؟

اگر میخواهید چشمان زیبا و جذاب داشته باشید بخوانید

اگر میخواهید چشمان زیبا و جذاب داشته باشید بخوانید

آموزش ساده چشمان جذاب داشته باشید